MANAGEMENT SUPPORT EVENT ‘12 Onze stand toont onze zienswijze, de aanpak die we in praktijk brengen. Wees actief, laat je van je beste kant zien. Met doordachte acties win je klanten, pak je omzet. Deze tijd gunt ons een nieuw communicatietraject: social media. Je selecteert je doelgroep ermee, je uitnodigingen winnen aan kracht en je kunt de mensen die je nodig hebt al vóór het event verenigen in een community. Die krijgen reeds lang voor de datum lol in de ontmoeting, straks op jouw event! Zo wordt de voorbereiding een feest op zich. Je wordt spraakmakend. Op onze stand staan de digitale eventexperts Pien & Evelien om de positieve kracht van social media te laten zien, met workshops bijvoorbeeld. Heel leerzaam, heel verhelderend. Als je begrijpt welke nieuwe mogelijkheden er vanaf nu voor het grijpen liggen, dan word je binnen je bedrijf een vurig pleitbezorger voor nieuwe, innovatieve events. Regardz staat garant voor die vooruitstrevende en inspirerende aanpak.’ Ontzorgen als uitdaging Regardz schrikt niet terug voor uitdagende opdrachten. Integendeel. De grote klant die vanaf één moment en verspreid over het land een serie grote en kleine bijeenkomsten wilde organiseren, kreeg bij Regardz een enthousiast onthaal. Uiteindelijk kwam het totaal uit op zo’n 200 meetings op 9 locaties, met complete service, van catering tot en met sprekers. ‘Regardz helpt de veeleisende klant - met de hele organisatie van een complex aan evenementen - zijn doelstellingen te behalen’, verklaart Pieter Aalbers. ‘Met één centrale contactpersoon en uiteindelijk één eindafrekening. Dat is voor ons ‘ontzorgen’ zoals we het graag zien. En waar we met maximale inzet en heel veel plezier aan werken.’ Duurzaamheid Wie het Management Support Event ’12 bezoekt, hoort ook hoe Regardz streeft naar duurzaamheid. ‘Goed om je management te kunnen vertellen dat bij ons duurzaamheid centraal staat’, bevestigt Pieter Aalbers. ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen heeft onze aandacht, simpelweg omdat ook wij een toekomst willen behouden. Dus zoeken we een goede balans tussen medewerkers, milieu en winst. We vragen onze leveAdvertentie USP’S 1. All in organisatie top events 2. Locaties in heel Nederland ranciers net zo duurzaam te werken. De herkomst van producten wordt in de gaten gehouden. Wordt een ruimte in een van onze locaties even niet gebruikt, dan wordt het energieverbruik automatisch aangepast. Op de menu’s staan steeds meer biologische producten. Afval wordt gescheiden en de sanitaire systemen zijn voorzien van watersparende kranen. Ook op dit gebied proberen we elke dag het verschil te maken.’ Standnummer D3. < REGARDZ Telefoon (033) - 465 50 00 info@regardz.nl Koningin Wilhelminalaan 35 3818 HN Amersfoort één van de unieke en sfeervolle locaties in Haarlem en omgeving. Haal de gratis brochure bij onze stand en meld je aan bij onze LinkedIn group Ontmoet Haarlem: ONTMOET HAARLEM Boek nu voor uw congres of meeting www.linkedin.com/groups/Ontmoet-Haarlem-4341709 MANAGEMENT SUPPORT NOVEMBER 2012 5 Pagina 4

Pagina 6

Voor gidsen, online mailings en vaktijdschriften zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw magazines.

MSEVENT Lees publicatie 25Home


You need flash player to view this online publication